دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

به سلامتی برف که هم روش سفیده هم توش

 

به سلامتی سایه که هیچوقت ادم رو تنها نمیذاره

 

به سلامتی دیوار نه بخاطر بلندیش واسه اینکه هیچ وقت پشت ادم رو خالی نمیکنه

 

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم

 

 

دوس دارن وگرنه بهتر از ما رو که همه دوس دارن

 

 

 

 

 

به سلامتی پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه

 

 

به سلامتی با ارزش ترین پول دنیا "تومن" چون هم تو هستی توش، هم من

 

 

به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه...

 

 

به سلامتی اونایی كه دوسشون داریم و نمیفهمن ... آخرشم دق میدن مارو

 

 

 

به سلامتی مهره های تخته نرد که تا وقتی رفیقشون تو حبس حریف به احترامش بازی نمی کنن

 

 

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره

 

 

 

 

به سلامتی همه عزیزان بزن زنگوووو

 

سیلام سیلام سیلاااااااااااااااااااااااااااااااام

 

خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که توپم،عجب دوستای باحالی هستینا،دمتون داغ داغ داغغغغغغغ

خیلی دوستتون دارم،میسی از همتون بابت دفاعی که کردین

حسابی حال این پسره ی دیوووووووووووووونه رو گرفتینا

إإإإإ،بخاطر یه چیزی که من فراموش کرده بودم ببین چیکار کرد

اما خوشم اومد همتون بینیشو به خاک مالوندین

قابل توجه اقایd:

فکنم تو همون دانیال خودمون باشی نه؟؟؟

اگه اومدی بازم برو یه سر تو نظرای پست قبلی جوابتو دادم

اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگم همینجوری واس خودت حرف نزن

اوفتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بچه ها کلی حرف داشتما،اما یادم رفت

حالا اگه یادم اومد به ادامه ی همین متن اضافش میکنم

خوب فعلا باباییییییییییییییییییی

اها

راستی بچه ها

 

یه سر برین وب حامدwww.hamed_7059.loxblog.com

 

داش حامد  لطف کرده عکس پسر دیووووووووونه رو گذاشته اونجا

 

تو لینکامم هستش به اسم تنهاترین

 

دیگه همین فعلا بابای

 

 



نظرات شما عزیزان:

wikinemesis
ساعت23:06---18 آبان 1390
سلام

از
پاسخ:برو بابا اعصاب ندارم،خیلی ناراحتممممم،تو دیگه هیچی نگو بشین سرجات سیاسی،أهههههههه


نيلوفر
ساعت4:15---13 آبان 1390
دلم میخواد یه چیزی رو بدوني





دیگه نه عاشقی نه مهربونی



منم دیگه تصمیمم رو گرفتم



اصلا نمیخوام که پیشم بمونی



دیشب که داشتم فکرامو میکردم



دیدم با تو تلف شده جوونی



یه جا یه جمله ی قشنگی دیدم



عاشقو باید از خودت برونی



چه شعرایی من واسه تو نوشتم



تو همه چیز بودی جز آسمونی



یادت میاد منتم رو کشیدی ؟





آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــت كردم بدو بيا!!
پاسخ:آپم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟حالا این که گفتی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:)


سرخوش
ساعت18:12---12 آبان 1390
سلام عزیزم خوبی ؟چه خبره این جا؟
این پسره انگار واقعا دیوونس
تو چطوری اینو تحمل میکنی ؟
خدا صبرت بده


مرضیه اومد هورااا
ساعت16:55---12 آبان 1390
سلامممممممم ابجی قشنگم
من آپیدمممم منتظرتم


مجنون تنها
ساعت10:08---12 آبان 1390

salam
web khili ghashangi dari dost dashti ye sar ham be web ma bezan khoshhal mishim
montazeretam



امیرحسین
ساعت9:22---12 آبان 1390
اجییییییییی دیوووووووونه این پسر دیونه کجاست نیست ؟ غیبش زده؟
چی چی؟خوردیشششششششششش


mina
ساعت23:16---11 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا م گلم خسته نباشي
آپت جالب بوداااااااااااااااااا مرسي بازم بيا پيشم


hamed
ساعت23:03---11 آبان 1390
راستی من یادم رفت ازت تشکر کنم بخاطر اینکه اسم وبلاگمو داخل وبت گذاشتی.......... بامرام نمی خواس همچین کاری کنی....... ما که داخل نظرات از خودمون تبلیغ کردیم ، شما دیگه چرا زحمت کشیدین؟؟؟؟؟؟؟ اخرشی بابا......


شاهین
ساعت20:56---11 آبان 1390
زنگووووووو بگو ببینم خانوم میشناسی ارژنگ رو بین غذا.........هااان؟؟؟؟؟؟آآآآآآهان هیچی ولش کن قاطی کردم
آپت عالی بووووود عزییییییییزمبازم به ما سربزن


mohammad
ساعت20:28---11 آبان 1390
salam vaysa yakam bahash adi besham baedesh

va baray chi daevash konam

rasti aks pesar divoneh to veblag hamed kheyli bahal bod


sepideh
ساعت19:44---11 آبان 1390
لینک شدیییییی

barobax_love
ساعت18:06---11 آبان 1390
slm

mamnoonam sar zadi fadat

boooooooooooooooooosssss
پاسخ:خواهش میکنم عسیسمممممم بوس بوس بوسسسسسسسسسسسس:*:*:*


محمدامین اسدی
ساعت18:01---11 آبان 1390
سلام دیونه

به ماهم یه سربزن
پاسخ:علیک سیلام اومدم سرمو بهت زدممممممِ،اخخخخخخ درد میکنه@-):D


محمد:-)
ساعت17:40---11 آبان 1390
خوب با این پسر دیووونه وبلاگت رو جنجالی کردی یا!!
دیگه جنجال وبلاگ شما از جنجال کار آقای شیث رضایی هم گذرانده.
ای ول
کارت درسته.
راستی نگفته بودی ساقی هم هستی!
ساقی می بده امشب که خمارم!!!

خیلی زیاد قشنگ بود.
خیلی زیاد قشنگی.


محمد:-)
ساعت17:33---11 آبان 1390
حالا تبلیغات می کنی؟

پس من چی؟

اشکال نداره. منم در مورد پسر دیووونه پست می زارم تا منم تبلیغ کنی!

راستی خبری ازش نیست؟

چه بلایی سرش اومده؟

نکنه واقعا فرار کرده ترکیه؟

البته بعضی ها می گن رفته پاتایا!!!!

:-)
پاسخ:سیلام داش مملی خودم،من که ازتون تشکر کردم،دیگه گفتم حامد زحمت کشیدی لطف کرده بگم بچه ها برن ببینن،اره این پسر دیووووووونه کف کرده همه ی دوستامو انداختم به جونش داغونش کردن:D


cholman khan
ساعت15:56---11 آبان 1390
بله!!!!!!!!!!میریم که داشته باشیم یه دعوا بینه دیوووونه هایی که دیوووونه هستن!!!!!!!!!!!!!

hossein
ساعت11:32---11 آبان 1390
salam aji jonam

upam biya
پاسخ:اومدمممممممممممممممممممممم:D


lovelorn
ساعت10:38---11 آبان 1390
دوبـــــــــاره



از خوابــــ پریده امــــ



نفســـ هایم به شـماره افتاده انــــد



و اشک می ریزم



خــــــوابت را دیده ام



دوبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــاره



منـــــــــــ !



دوبــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــــاره



تـــــــــو!



دوبــــــــــــــــــــــ ــــــــــ ــــــــــاره



آغوشـــــــــتـ !



هرم نفـــــــــــس هایتـــــــــ



هنوز گرم اســـــــــــتـ



ناگهانـــــ



صـــــــــــدای مــــَـــــــردانه ای زیر گوشمـــــــــــ میپرســـــــد:



بــــــــــاز هــــــــــــــم کابوسـ دیدی عزیزم ؟پاسخ::(


hamed
ساعت1:10---11 آبان 1390
می خوام ببینم کسی دیگه هس که بخواد به این دخمل دیووووووووونه ی ما بالاتر از گل بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا مثل این پسر دیووووووونه آمارشو دربیارم؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟


مرضیه
ساعت0:04---11 آبان 1390
سلاممممم به آجیه گلم و یییییشششش به پسر دیوونه
آجی بزن این پیک و به سلامتیه خودم و خودت و بروبچ باحال لاکس بلاگ
دمتت جیلیز
راستی من همون موقعه که این داداشمون گفت برید عکس پسرر دیوونه رو ببینید رفتم دیدم
ولیییی
هر کاری کردم نظرم براش نرفت
ای بابا این لاکس بلاگ داره با دستای خودش گورش و میکنه
اجییییی خیلییییی گلییییییی


بچه مثبت
ساعت23:06---10 آبان 1390
سلام ...
چهر پنج سال قابل شما رو نداره
راستی مصاحبه گر مارو گذاشت سر کار رفته بود خونه
حالا قراره فردا برم (احتمالاً)
این پستت هم خیلی خیلی باحال اجازه هست که تو فیس ایران دوباره منتشر بشه (حق کپیرایت داریم)؟؟؟؟


امیرحسین
ساعت22:29---10 آبان 1390
تشکککککککککککککککککر اجیییییییی

قابلی نداشت.

فقط یادت نره اگه ما هم دعوا کردیم باید بیای جلووووووووو ها پاسخ:میسیییییییییی،باشه حتماااااااااااااااااااااااااااااااااا:D:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, ] [ 21:22 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 209102
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران